پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای کامپیوتر (حجم 70 مگابایت )
نوشته شده در یک شنبه 31 فروردين 1393
بازدید : 712
نویسنده : admin

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIJnZ6Inz_VwLx-ASzUMlzBVSPZ318qVFKKj1FluI19YJWWlg_

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.


:: برچسب‌ها: دانلود - بازی - برزخ - ,



دانلود بازی to the moon با حجم (70 مگابایت )
نوشته شده در یک شنبه 31 فروردين 1393
بازدید : 444
نویسنده : admin

to the moon یک بازی مستقل ساخت استدیو کوچکی به نام Free bird است . سبک بازی معمایی دوبعدی میباشد .

از لحاظ احساسی ” به ماه ” یکی از زیباترین سناریوهای ممکن در این سبک را اجرا کرده و توانسته با توصل به همین مشخصه اش به موفقیت و شهرت بزرگی هم برسد .
گرافیک بازی به شکل نقاشی و شبیه بازی ها نینتندو قدیمی را دارد و بسیار هنری و زیبا هم از کار در آمده است .
همچنین ” به ماه ” دارای چندین موسیقی سبک و دلنیشین و زیبا است که به تنهایی ارزش دانلود را دارند !


:: برچسب‌ها: دانلود - بازی - به سمت - ماه - ,



دانلود بازی اسلندر من با حجم کم (43 مگابایت )
نوشته شده در یک شنبه 31 فروردين 1393
بازدید : 3106
نویسنده : admin

http://screenshots.en.sftcdn.net/en/scrn/3347000/3347921/slender-the-eight-pages-03-700x373.jpg

شاید برای شما جالب باشد که ترسناک ترین بازی تاریخ تنها 43 مگابایت حجم دارد …! بله ! Slender به عنوان ترسناک ترین بازی تاریخ شناخته شده است به طوری که تنها 1 نفر توانسته تا انتهای بازی برود !

فلسفه‌ی به‌وجود آمدن این موجود به عوامل متعددی بازمی‌گردد؛ در یکی از پست‌های انجمن Something Awful از مردی با چنین مشخصاتی حرف به‌میان آمد و همان جا محبوب شد، علاوه بر این ویدیوهایی در سرویس یو‌تیـوب و موجوداتی افسانه‌ای در بازی Minecraft به نام Enderman نیز پایه‌های ساخت این عنوان را تشکیل دادند.

تهدید مرگ لحظه‌ای، نامعلوم بودن مکان کاغذ‌ها و اینکه نمی‌دانید این موجود ناشناخته پشت سرتان هست یا نیست؛ همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا تجربه‌ی نومیدی، آسیب‌پذیری، سیاهی و ترس عمیق را به بازی‌کننده بچشانند.)) هم اکنون میتوانید این بازی را از game bax دریافت نمایید


:: برچسب‌ها: دانلود - بازی - اسلندرمن - ,



صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد